
Ale, si estàvem fent un concurs de coses que no són precís, esta xica va a guanyar. Jo tenia previst fer una entrada al blog sobre les típiques dilatacions i la típica llengua bífida. Pero he vist açò i... A mi m'agradaria saber la tia esta en que estava pensant, no se si es mes subnormal ella o el que li ho ha fet. Tota la vida burlant-se de la gent que te orelles de soplillo per a que ara els pegue per operar-se a posta per a tindre orelles de elfo... Pero mira, ací tenim a la xica esta tota "pagà" de les seues noves orelles, n lo facil que es trobar-ne en qualsevol tenda de disfraços... Tinc verdadera curiositat per saber quant li ha costat esta xorrà i quin tipus de preparació tenia el que li ho ha fet...
WTF!?!?!?!
ResponderEliminarI lo contenta que esta ella? No val tots els blogs del mon? XD
ResponderEliminarA mi em pareix boniket.... Ara, el dineral que deu de valdre aixo per la tonterieta de dir: ai mira k gracios! orelles de elfo! no es precís (i amb aquest comentari encete la meua participació al blog de les coses que no son precís)
ResponderEliminarDOna, si lleig no fa, pero precís precís, lo que es diu precís, pues no es
ResponderEliminar