
Com tots sabreu massa bé, jo vullc a Rammstein més que les seues mares. I al meu piso de Valencia Rous i jo tenim el pasillo ple de posters seus alternats amb els de Metallica. Pero si em pregunteu si trobe precís agarrar i comprar-se este poster tamany fresco de la capilla Sixtina que val 40 napos, enmarcar-lo (que no li vullc preguntar a esta xica que ha costat) i penjar-se'l al cap del llit... vos dire que no, que no es precís. Jo també pense que estos xics son una obra de art, pero jo que se... precís no es...
P.D: dir-vos que si algú me'l regala (lo qual lleva els 40 pebres) no garantitze que no faja lo mateix...




