
Anem a ser realistes, quan ixim de festa, sobre tot si es una festa amb barra lliure, tots ens bufem i fem moltes animalades. Com es de esperar, sempre hi ha algú amb una càmera de fotos per a inmortalitzar-les, lo qual SI que es precís. Després eixe algú les puja a Tuenti, per a que tots els que vau ixir de festa pugueu comprovar la carxofa que portàveu i comparar a vore qui anava pitjor, lo qual, també es precís. El que no es precís es que MA MARE, que em va portar al mon i que em va educar desde eixe mateix dia per a que jo fora una senyoreta, es faja un Tuenti i cada volta que em bufe i faig el xorra ho vega i, lo que es pitjor, que damunt li faja gràcia!


