
Tots recordarem la interressant conversació sobre els documentals de la 2 que va acabar amb algú, ara no recorde qui va ser, informant-nos de la existència del interesantíssim documental sobre la recolecció del semen de cavall. La peli de "El ciempiés humano" si que la vaig vore per a comprovar que no fora precís, pero em negue en rotundo a vore esta mescla de ciència i zoofília...
Açò no es deveres... no està pasant! es mentira!!!!!
ResponderEliminarAsco es queda curt...
ResponderEliminarComence a pensar que posar eixa foto tampoc era precís...
ResponderEliminar