Bueno, ací tenim una de les típiques coses que sorgixen quan tornem amb una fartera del FOster's Hollywood. Pues si, vam acabar en el cotxe (no se exactament qui més venia) donant cadascú la seua opinió sobre quin dels nostres cèlebres puticlubs era millor. Jo trobe que no era precís, ni això ni el comentari de si les putes de ca la pelicana son coixes...
no comment !
ResponderEliminarNo comentes xq no deus de coneixer cap dels 2 puticlubs, q si no, segur q també opinaries
ResponderEliminarBacos es clarament superior. Pero ca la pelicana te mes encant
ResponderEliminar