jueves, 4 de noviembre de 2010
Morir-se en el campionat mundial de sauna
Tot i que el fet de que este home es morira no em pareix graciós, s'ha d'admetre que hi ha que ser molt gilipolles per a que et passe una cosa com aquesta...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario