domingo, 14 de noviembre de 2010
Nova imatge
Com haurem comprovat, si es que algù llig açò a part de mi, el blog de les coses que no són precís te una nova imatge, més super cool XD He pensat que res representa este blog com la magnífica llibreta de "las princesas disney"
2 comentarios:
Neus MR
15 de noviembre de 2010 a las 19:47
NO ERA PRECÍS!!
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Eu Kenobi
19 de noviembre de 2010 a las 14:07
Probablement es lo únic que hi ha precís en tot el blog
Responder
Eliminar
Respuestas
Responder
Añadir comentario
Cargar más...
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
NO ERA PRECÍS!!
ResponderEliminarProbablement es lo únic que hi ha precís en tot el blog
ResponderEliminar