domingo, 14 de noviembre de 2010

Nova imatge

Com haurem comprovat, si es que algù llig açò a part de mi, el blog de les coses que no són precís te una nova imatge, més super cool XD He pensat que res representa este blog com la magnífica llibreta de "las princesas disney"

2 comentarios: