domingo, 14 de noviembre de 2010

Els xarcos negres dels vaters dels pubs


Estos xarcos negres asquerosos, que posteriorment m'he assabentat de que reben el nom científic de "gachull" (gracies Marta), els podem trobar en tots els pubs... Son un clàssic ja al "Pub del cantó del Mediterraneo" (no vullc posar cap nom, xq segurament de ací 15 dies li'l tornen a canviar) on tot el mon va soles a pixar, a Padur, i en Bambú on el gaxull s'escampa fins a fusionar-se amb la piscina.
Alguns podeu pensar que si que es precís que això passe, donat que tots portem les sabates amb un pam de merda del parking de Padur, però el que no es precís es que la gent pixe per fora, lo qual dissol la mierda de les sabates i dona el fenòmen--> gaxull

No hay comentarios:

Publicar un comentario