lunes, 20 de diciembre de 2010
Els exàmens (en particular els de Medicina)
Esta entrada no necessita raonament, els exàmens no son precís, tots ho sambem i no he de convéncer a ningú.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario