domingo, 12 de diciembre de 2010

El capítol de esta nit de l'Alqueria Blanca


Se que molts no seguiu la serie (Neus, això va per a tu q crec q eres la unica q mira açò XD) però tot el que ho haja vist coincidirà amb mi que no era precís el capítol, no era precís la música del capítol i no era precís l'hora seguida que em estat plorant.

3 comentarios:

  1. JO NO HE VIST NI UN CAPÍTOL D'ESTA SERIE!!! No se ni de que va...xD

    ResponderEliminar
  2. pues que sapigues que ahir es va morir un dels personatges mes entranyables de la serie i vam esta plorant desde el primer minut de capítol fins que es va acabar. Va plorar fins i tot la meua germana Claudia (i ella no plora en una peli desde la primera volta q va vore el Rey Leon)

    ResponderEliminar
  3. COINCIDO TOTALMENTE!
    no era presis.. va plorar claudia axina que...

    ResponderEliminar