
Se que molts no seguiu la serie (Neus, això va per a tu q crec q eres la unica q mira açò XD) però tot el que ho haja vist coincidirà amb mi que no era precís el capítol, no era precís la música del capítol i no era precís l'hora seguida que em estat plorant.
JO NO HE VIST NI UN CAPÍTOL D'ESTA SERIE!!! No se ni de que va...xD
ResponderEliminarpues que sapigues que ahir es va morir un dels personatges mes entranyables de la serie i vam esta plorant desde el primer minut de capítol fins que es va acabar. Va plorar fins i tot la meua germana Claudia (i ella no plora en una peli desde la primera volta q va vore el Rey Leon)
ResponderEliminarCOINCIDO TOTALMENTE!
ResponderEliminarno era presis.. va plorar claudia axina que...