jueves, 23 de diciembre de 2010

El tamany de este poster


Com tots sabreu massa bé, jo vullc a Rammstein més que les seues mares. I al meu piso de Valencia Rous i jo tenim el pasillo ple de posters seus alternats amb els de Metallica. Pero si em pregunteu si trobe precís agarrar i comprar-se este poster tamany fresco de la capilla Sixtina que val 40 napos, enmarcar-lo (que no li vullc preguntar a esta xica que ha costat) i penjar-se'l al cap del llit... vos dire que no, que no es precís. Jo també pense que estos xics son una obra de art, pero jo que se... precís no es...

P.D: dir-vos que si algú me'l regala (lo qual lleva els 40 pebres) no garantitze que no faja lo mateix...

3 comentarios:

  1. Euge, si és una indirecta per a que te'l compre... dir-te que no tinc 40€ gastaors, jeje!

    ResponderEliminar
  2. No? Jope... Va, et promet que no l'enmarcare!!!

    ResponderEliminar
  3. Per si a cas, ací el tens...
    http://www.rammsteinshop.de/catalog/product_info.php?cPath=2&products_id=722

    ResponderEliminar