
Vaig a començar una "serie" de posts sobre morts de personatges de pelis que no eren precis. Per a començar hui centre la meua atenció en un dels moment més dramàtics i poc precís de la nostra infancia... Quan es va morir Mufasa. Mufasa era una gran persona (encara que fora un lleó) i no es mereixia morir, quan ton pare et marmolava de xicotet tu sempre desitjaves que fora tan entranyable com quan Mufasa marmolava a Simba (cosa q no passava, a tu et castigaven). A part, dins de la seua mort puc "desglossar" més coses que no eren precís.
1- que es morira
2- que el matara el seu germà, cosa que ens va fer sospitar a tots sobre les intencions que pugueren tindre els nostres tios XD
3- que Simba es trobara el cadàver
4- que Simba estiguera mitja hora intentant fer que s'alçara dinguet-li "papa, tenemos que volver a casa" mentre a les nostres cases la muntanya de mocadors ja quasi ens tapava la tele de tant de plorar
5- la MUSICA DE FONDO, sense la qual hauriem plorat la meitat
En "resumidas cuentas", no era precís
P.D: en el proximo capitulo, la mort de Terminator
No hay comentarios:
Publicar un comentario