martes, 7 de diciembre de 2010

Parlar de colonoscòpies


Posar açò ací es una mena de confessió. Amb açò vos confesse que Alex i jo som perfectament conscients de que no es en absolut precís parlar ni de colonoscòpies, ni de fecalomes, ni de colostomies amb una bolsa, ni pacients que vomiten amb sondes nasogàstriques... Pero es una deformació professional. Per alguna raó ens veiem impulsats a comentar este tipus de temes amb especial interés si estem menjant.
P.D.: el fet de que ho adminim, no vol dir que no torne a passar...

2 comentarios: