viernes, 10 de diciembre de 2010

Fer-se este tatuatge per a no tindre que depilar-se la ingle


A ningú li agrada depilar-se la ingle. No, perquè fa mal, es lo que hi ha. Algunes persones opten per simplement recurtar-se l'asunt o depilar-se amb gillette. Pero lo que no pots fer es sampar el montante i anarte'n amb tota la pelambrera a una tenda de tatuatges i dir-li al senyor home (que segurament serà calvo) i dir-li q et dibuixe a un hippy en el xumino per a tindre una excusa per a no depialr-te...

2 comentarios:

  1. Mardre mia!!! Però si està firmat i tot... això tpc era precís.

    ResponderEliminar
  2. es que mires la foto i no saps que es menos precís de tot XD

    ResponderEliminar