sábado, 29 de enero de 2011

Estar 7 minuts de rellotge torturant a William Wallace


Supose que tots haureu vist Braveheart. Si no, açò es un spoiler que et cagues. Pero si la heu vist supose que estareu d'acord en que no era precís tindrem a este home primer penjat de una corda, després vinga a pegar-li estirons i per a acabar-ho de rematar traure-li-ho tot amb una corbella. No, perquè ell s'ho passa fatal, jo m'ho passe fatal i tots plorem (uns més que altres)o siga que no, haver-li tallat el cap desde el principi i tots dormirem millor!

2 comentarios:

  1. Es que este home sempre ha sigut prou gore pa les seues pelis, sino mira la pasión de cristo, que es com fer una pelicula de eixa escena

    ResponderEliminar
  2. Si, la veritat es que la peli de La pasión de Cristo era molt poc precís desde el primer minut...

    ResponderEliminar