
Començaré explicant, per a le gent que no està familiaritzada amb la situació, que les "Coses que no son precís" originalment son un manuscrito plasmat sobre una llibreta de las princesas Disney que em va costar 50 centims del Vidal.
Jo sempre he pensat que li dona un aire super cool a les coses que no son precís, pero per majoria vam decidir que la llibreta no era precís, o siga que ací la tenim. Jo tampoc pense que no era excessivament precís, pero podria haver sigut de Hannah Montana... Mediteu...
tens raó euge, no era precís comprar-se això... encara que valguera 1€!!!
ResponderEliminarPD: jo en tinc una de las super nenas, xD
Pues si et dic que originalment me la vaig comprar per a prendre notes mentre estiguera amb Gustavo al General...
ResponderEliminareui... si q era preciso, q mejor lugar donde plasmar este tipo de cosas, sería peor si hubieras usado una libreta molona.
ResponderEliminar