
Tots recordareu la situació desagradable en la que ens va posar el senyor Danny de Vito ensenyant el cul en Big Fish mentre tots sopavem... Bé, no he trobat exactament la imatge de Big Fish, però he trobat esta que es de un especial de navidad de un programa americà. Pareix que este home te la mala costum de posar-se en boles prou més a sovint del que jo considere necessari...
Soles destacar que el meu ordinador ja no em mira de la mateixa manera desde que m'ha vist buscar fotos de Danny de Vito en pilotes...
ResponderEliminar