lunes, 2 de mayo de 2011

Comentar els pets per Facebook



Feia temps que no escrivia res ací, més que res perquè em xorra la faena, però lo de hui era precís posar-ho. Com voreu a la imatge, ací tenim una conversació de una amiga meua del Facebook (que la meitat de les coses que fa no son precís) que hui ha tingut la amabilitat de comentar-nos els seus "efluvios gaseosos intestinals". No, no era precís, pero almenys m'he pogut riure un rato XD

No hay comentarios:

Publicar un comentario